![](https://site106.reachmee.com/Admin/images/extstorage3/RM791/image_bank/35_Hjalpmedelscentrum.jpg)
Administrativ assistent i kundtjänst till Hjälpmedelscentrum
Är du serviceinriktad, har erfarenhet av arbete med hjälpmedel och är en vass administratör?
Vi söker nu dig som vill vara med och stärka och utveckla vårt team i kundtjänst på Hjälpmedelscentrum. Hos oss välkomnas du av en god stämning och bra arbetsmiljö.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänst erbjuder ett stort informationsutbud inom hjälpmedelsområdet, informationen och rådgivningen ska vara lättillgänglig för patient, anhöriga, förskrivare och personal via besök, Vårdgivarwebben, 1177 Vårdguiden, e-post och telefon.
Som administrativ assistent i kundtjänst tar du emot besökare, bevakar och handlägger ärenden från våra digitala in-vägar samt svarar på samtal i vår kundtjänst-telefon. Arbetet innebär även att utföra diverse administrativa arbetsuppgifter. Du arbetar dagligen i olika digitala system som Sesam, webSesam och Office 365(ex Word, Outlook, Teams, Powerpoint och Excel).
Du ingår i ett arbetslag tillsammans med hjälpmedelskonsulenter och administrativ personal.
Om arbetsplatsen
Hjälpmedelscentrum är en länstäckande verksamhet som arbetar med utbildning, information, konsultation, utprovning, inköp, lagerhållning och service av hjälpmedel. Ansvarar för hjälpmedel för behandling, omvårdnad, förflyttning, kognition, kommunikation och samordning av inkontinenshjälpmedel. Verksamheten är intäktsfinansierad och styrs politiskt av en gemensam nämnd med representanter från regionen och länets 10 kommuner.
Kundtjänst på Hjälpmedelscentrum är organiserad som en sektion inom enheten konsulent/kundtjänst och innefattar även en utställning med hjälpmedel.
Kvalifikationer
Slutförd och godkänd gymnasieutbildning är ett krav för denna tjänst. Du har god kunskap om hjälpmedel och är vass i administrativa arbetsuppgifter. Du har lätt för att samarbeta, är serviceinriktad och har ett bra kundbemötande. Vi ser att du har tidigare arbetslivserfarenhet från hjälpmedelsverksamhet eller motsvarande. Vidare har du god digital kompetens och lätt att använda olika typer administrativa system, erfarenhet av verksamhetssystemet Sesam ses som meriterande. Det är även ett krav att du ska kunna kommunicera på svenska i både tal och skrift.
För att passa hos oss är du trygg och säker i dig själv, tillmötesgående och lyhörd i ditt bemötande. Du trivs bäst i en serviceinriktad roll där du får ta ansvar, lösa problem och hålla koll på många saker samtidigt. Du är strukturerad och kan prioritera arbetet på ett effektivt sätt. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde efter överenskommelse.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 1 augusti 2024.
Om regionen
Kontaktpersoner
Liknande tjänster
Tjänst | Ort | Ansök senast |
---|