Uppmaning från Kontaktcenter: Hänvisa telefonen över jul och nyår!
Eftersom många går på längre ledighet över jul och nyår uppmanar Kontaktcenter till att hänvisa telefonen över helgerna. Därigenom kan kollegor eller externa få information om du är plats eller inte.
Kontaktcenter /växel kan också hjälpa dig med hänvisningar, men det går även att göra själv.
Så här hänvisar du din telefon:
- Gå till Personlig Intern Telefonkatalog
- Logga in med ditt HSA-ID och lösenordet "starta" om du inte bytt lösenord tidigare. Om du har problem med inloggning kontakta oss via mejl eller ring oss.
- Tryck på "Hänvisningar".
- Tryck på "Hänvisningsorsak" och välj den orsak som passar i listan.
- Fyll i starttid och sluttid för hänvisningen.
- Tryck på "Skapa hänvisning".
Du kan också använda den automatiska telefonisten Greta – ring 980
Du är alltid välkommen att mejla eller ringa till Kontaktcenter
- Nationell mobil: ring 990
- Fast telefon: ring 99
- Externt: ring 021 - 17 30 00
- Mejladress: kontaktcenter@regionvastmanland.se