Uppmaning från Kontaktcenter: Hänvisa telefonen över jul och nyår!

Regionövergripande

Eftersom många går på längre ledighet över jul och nyår uppmanar Kontaktcenter till att hänvisa telefonen över helgerna. Därigenom kan kollegor eller externa få information om du är plats eller inte.

Kontaktcenter /växel kan också hjälpa dig med hänvisningar, men det går även att göra själv. 

Så här hänvisar du din telefon:

  • Gå till Personlig Intern Telefonkatalog
  • Logga in med ditt HSA-ID och lösenordet "starta" om du inte bytt lösenord tidigare. Om du har problem med inloggning kontakta oss via mejl eller ring oss.
  • Tryck på "Hänvisningar".
  • Tryck på "Hänvisningsorsak" och välj den orsak som passar i listan.
  • Fyll i starttid och sluttid för hänvisningen.
  • Tryck på "Skapa hänvisning".

Du kan också använda den automatiska telefonisten Greta – ring 980

Du är alltid välkommen att mejla eller ringa till Kontaktcenter

 

Godkänn vårt användande av kakor (cookies)

Region Västmanland använder kakor (cookies) och andra liknande tekniker på våra webbplatser. Du kan själv kontrollera vilka kakor som får placeras i din webbläsare och du kan ändra dina inställningar när som helst via länk i sidfoten. Läs mer om vad regionen använder kakor till och gör sen dina val.

In English

Inställningar för kakor

Här kan du välja vilka kategorier av kakor (cookies) som ska vara aktiverade.

Denna kategori består av kakor som behövs för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Denna kategori består av kakor som ger oss statistik och anonymiserad data som visar hur våra webbplatser används och gör det möjligt för oss att rätta till fel och förbättra webbplatserna.

Denna kategori består av kakor från tredjepartstjänster som bland annat möjliggör uppspelning av video och länkning till våra sidor och flöden i sociala medier.

In English