14 juli 2020

Videosamtal patient-närstående

Med anledning av covid-19 har regionens sjukhus besöksförbud. För de patienter som inte har en egen smartphone eller surfplatta finns en möjlighet att ringa videosamtal till närstående.

Videosamtal patient-närstående

Region Västmanland har tagit fram en lösning som innebär att inneliggande patienter som inte har en egen smartphone eller surfplatta kan ges möjlighet att ringa videosamtal till närstående. För att kunna ta emot ett sådant videosamtal som närstående, behöver du ha en smartphone och gratis-appen Viber Messenger (se symbol nedan).

Viber Messenger går att ladda ner för både iPhone och Android. Det krävs att man registrerar ett konto.

När du installerar appen får du frågan om du tillåter att Viber Messenger får tillgång till mobiltelefonens kamera och mikrofon. Det är viktigt att du svarar ja/ok på detta. När detta är gjort kan du som närstående ta emot videosamtal.

Region Västmanland kan tyvärr inte erbjuda support kring denna lösning.

Video-conversations: patient-relative

Because of covid-19 Region Västmanland does not allow visitors to its hospitals

Those patients who do not have a smart-phone or surf-tablet can have a video-conversation with their relatives.

Region Västmanland has found a solution whereby in-patients who do not have their own smart-phone or tablet can be given an opportunity to have a video-conversation with their relatives.

If you, as a relative, are to be able to receive such a call, you need a smart-phone and the free app Viber Messenger (see the symbol below).

Viber Messenger can be downloaded for both iPhone and Android, but it is necessary to register an account.

When you install the app, you will be asked whether you allow Viber Messenger to have access to the mobile telephone’s camera and microphone.  It is important that you answer yes/ok to this.  When this has been done, you as a relative can receive video-calls.

Region Västmanland can unfortunately not offer any support to his service.

Videopuhelut potilas - läheinen

Alueen sairaaloissa on covid-19:n vuoksi vierailukielto.

Potilailla, joilla ei ole omaa älypuhelinta tai taulutietokonetta, on mahdollisuus soittaa videopuheluja läheisille.

Västmanlandin alue on ottanut käyttöön ratkaisun, joka merkitsee sitä, että sairaalahoidossa oleville potilaille, joilla ei ole omaa älypuhelinta tai taulutiekonetta, tarjotaan mahdollisuus soittaa videopuheluita läheisille. Jotta läheinen voi ottaa vastaan sellaisen videopuhelun, hän tarvitsee älypuhelimen ja ilmaisen Viber Messenger sovelluksen (katso symboli alla).

Viber Messenger sovelluksen voi ladata sekä iPhone- että Android-puhelimiin. Tähän vaaditaan tilin rekisteröiminen.

Asennettuasi sovelluksen saat kysymyksen: sallitko, että Viber Messenger saa käyttää matkapuhelimen kameraa ja mikrofonia? On tärkeää, että vastaat tähän ja/ok. Kun tämä on tehty, voit omaisena ottaa vastaan videopuheluita.

Västmanlandin alue ei ikävä kyllä voi tarjota tukea tälle sovellukselle.

Wadahadal bukaan-socod iyo ehellada iyadoo farsamada fiidiyowga la adeegsanayo

Maadaama cudurka [Covid-19] dartiisa loo mamnuucay booqashooyinka isbitaallada gobolka, waxaa la idin wargelinayaa in:

Bukaan-socodyada aan haysan mobaylyada loo yaqaanno [smartphone] ama [tablett], ay ka faa`iidaysan karaan fursada ay wadahadal la yeelan karaan ehelladooda iyagoo adeegsanayo farsamada fiidiyowga.

Maamulka Gobolka Västmanland wuxuu xal u helay dhibaatada jirta. Taasoo ah in bukaan-socodyada aan haysan mobaylyada loo yaqaanno [smartphone] ama [tablett], ay heli karaan fursad ay ehelladooda kula xiriiraan iyagoo adeegsanayo farsamada fiidiyowga. Haddaba qofka ehelka ah/ka tirsan qoyska waa in uu haysta mobaylyada loo yaqaanno [smartphone], iyo barnaamijka/app lacag la`aanta ee loo yaqaanno Viber Messenger (hoos ka eeg calaamada barnaamijka/app).

Barnaamijka/app Viber Messenger waxaa laga soo degsan karaa isagoo loogu talagalay [iPhone] ama [Android]. Qofku waa in uu iska diiwan geliya ama akawnt ku leeyahay shirkadda.

Markii aad barnaamijka/app ku dubayso qalabkaaga, waxaa lagu waydiinayaa in barnaamijka/app u oggolaato in uu isticmaalo kaamerada iyo mikrofoonka. Waa muhin inaad ku jaabto haa/ok. Kaddib waxaa ku suurtagal noqon doonto in khadka fiidiyowga aad bukaan-socodka kula xiriirto.

Suurtagal ma noqon karto in maamulka Gobolka Västmanland u dhinaca farsamada arrintaan idinka caawinno.

مكالمة عن طريق الفيديو بين المريض وأقربائه

الزيارة ممنوعة في مستشفيات الإقليم بسبب كوفيد-19.

بالنسبة للمرضى الذين ليس لديهم هاتف ذكي أو لوح تصفّح الإنترنت، يمكنهم أن يتصلوا بأقربائهم عن طريق مكالمة بالفيديو.

لقد أعدّ إقليم فاستمانلاند حلّاً يُتيح الفرصة للمرضى المقيمين الذين ليس لديهم هاتف ذكي أو لوح تصفّح الإنترنت للاتصال بأقربائهم عن طريق مكالمة الفيديو. ولكي يتلقّى القريب مكالمة الفيديو يحتاج إلى هاتف ذكي وإلى التطبيق المجّاني فايبر ماسنجر (Viber Messenger) (انظر الرمز أدناه).

يمكن تحميل فايبر ماسنجر في هاتف آيفون أو أندرويد. ويتطلب ذلك أن يسجّل المرء حساباً.

عندما تقوم بتركيب التطبيق سوف يُطرَح عليك سؤال ما إن كنت تسمح لتطبيق فايبر ماسنجر بأن يستخدم الكاميرا والميكرفون الموجودين في الهاتف. ومن المهم أن تجيب نعم (OK) على ذلك. وبعد القيام بذلك يمكنك كقريب أن تتلقى مكالمات الفيديو.

للأسف لا يمكن لإقليم فاستمانلاند أن يقدّم الدعم التقني بشأن هذا الحلّ.

ዘተ ብቪድዮ ንትሓካምን ቀረባ ቤተ ሰብን

ብምኽንያት ናይ ኮቪድ 19 (covid-19) ናይ ዞባ ኣስቢድለ ምብጻሕ ኣየፍቅድን

ስማርት ፎን ወይ (smartphone) ታብለት ማለት ከም ኣይፓድ ዘይብሎም ትሓከምቲ ናብ ቀረባ ዘመድ ብቪዲዮ ኽድዉሉ ክእለታት ኣሎ።

ናይ ቫይበርን መሰንጀርን ኣፕ ንኣይፎንን (iPhone) ን ኣንድሮይድን (Android) ከተውርድ ትኽእል ኢኻ። ሕሳብ ምምዝጋብ ከድልየካ እዩ።